loading

Jak na reklamu na sociálních sítích

Datum: 13.06.2019
09:00 - 16:00
Místo konání: Kynského 134, Slaný
 
Pokud máte či plánujete vlastní podnikání a chcete růst díky sociálním sítím, tento kurz je přesně to pravé pro Vás.

→ Chcete na sociálních sítích oslovit relevantní cílovou skupinu, a dát tak o svém produktu vědět do okolí nebo třeba do celého světa?
→ Máte povědomí o sociálních sítích, možná už i zkoušíte pracovat s reklamou, ale nedaří se vám měnit fanoušky v zákazníky?
→ Chcete komunikovat se zákazníky nebo návštěvníky svého webu, ale nevíte, jak na to?

Pokud máte či plánujete vlastní podnikání a chcete růst díky sociálním sítím, máme pro vás tip na to, jak strávit jeden květnový pátek.

Jsme igloonet a řadu let se staráme o on-line marketing e-shopů i služeb. Ve spolupráci s platformou Ženy s.r.o. jsme pro vás připravili praktický celodenní workshop využití sociálních sítí, zejména pak těch nejrozšířenějších: Facebook a Instagram – a to čistě byznysově a prakticky. Kurz je vhodný pro začátečníky až mírně pokročilé.

A zváni jsou samozřejmě i muži! :)

Intenzivní šestihodinový workshop bude rozdělen do následujících bloků:

*Krátká teorie jako odrazový můstek*

→ Sociální sítě pro byznys dostupné v Česku – jak si vybrat ty správné?
→ Specifika Facebooku a Instagramu jako nejsilnějších hráčů, jejich algoritmus
→ Koncept See-Think-Do-Care jako základní stavební kámen pro práci s publiky
→ Obsah a reklama – spojité nádoby propagace

*Praktická část s tvorbou kampaní*

→ Facebooková stránka a Instagramový profil – jak je nastavit a jak s nimi pracovat?
→ Typy a možnosti příspěvků a práce s událostmi
→ Byznys manažer a reklamní účet – jak je založit a nastavit, k čemu slouží a proč je nutné je mít
→ Praktická tvorba a správa kampaní na Facebooku a Instagramu, propagace příspěvků
→ Představíme si a budeme pracovat s různými cíli kampaní, nastavíme reklamní sety, vytvoříme různé typy reklam s relevantní kreativou pro cílová publika
→ Základní práce s vyhodnocováním a daty, základy webové analytiky
→ Využití poznatků pro váš konkrétní byznys, rozšiřující dotazy

Cílem workshopu je naučit se efektivně vytvářet a kontinuálně spravovat reklamu na sociálních sítích, a podpořit tak své byznys kanály, na kterých uživatelé tráví nejvíce času. Bude-li zájem, zabrousíme také do dalších, pokročilých možností práce s reklamou.

Workshop si vezme na starost garant sociálních sítích a vedoucí marketingového týmu igloonetu Lukáš Havlík. Stavět bude na zkušenostech z desítek větších i menších marketingových projektů, namátkou pro Snowboard Zezula, Skinners či MR.PARKIT. Kromě workshopů na míru má za sebou třeba i právě veřejné školení reklamy pro podnikatelky.

Kromě spousty nově nabytých znalostí si odnesete také certifikát o absolvování.

Cena workshopu je 3 300 Kč bez DPH.

Zahrnuje:
→ šestihodinový praktický workshop pro maximálně 10 účastníků
→ e-mailovou konzultaci s lektorem dva týdny po školení
→ wifi přístup pro váš notebook, počítače nejsou součástí učebny
→ tištěné materiály, poznámkový blok
→ certifikát o absolvování kurzu
→ drobné občerstvení po celou dobu workshopu

Na workshop se přihlásíte pomocí následujícího odkazu: https://forms.gle/NARzPXw9DMMeSiqt5

Těšíme se na vás v pátek 13. června od 9:00 hodin v prostorách Pracovny ŽENY s.r.o. Slaný, Kynského 134, 27401.